Szczegóły

13 marca 2025

Kampania „Zrobiliśmy to w Polsce/We did it in Poland”

Wystartowała kampania #WeDidItInPoland @Fundacji WłączeniPlus pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Partnerem kampanii jest Fundacja PZU.

Dumę ze swojego kraju odczuwa ponad 56 proc. Polaków. Jednak co 4. nie potrafi wskazać żadnego aspektu, którym Polska mogłaby się poszczycić. Aż 41 proc. naszych rodaków uważa, że pod względem ogólnego rozwoju pozostajemy w tyle za innymi krajami Europy, chociaż dane gospodarcze temu przeczą.

Czas to zmienić! By nagłośnić osiągnięcia Polski w technologii i biznesie oraz wzmocnić świadomość Polaków w tym temacie, wystartowała kampania #WeDidItInPoland @Fundacji WłączeniPlus pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Partnerem kampanii jest Fundacja PZU.

- Prezydencja Polski w Radzie UE to wyjątkowy moment, by pokazać światu, że Polska to kraj innowacji, dynamicznego biznesu i przełomowych technologii. Kampania #WeDidItInPoland to opowieść o sukcesie, kreatywności i przyszłości, którą wspólnie tworzymy – od przełomowych startupów po światowej klasy wynalazki – mówi @Maia Mazurkiewicz, prezeska Fundacji PZU.

Jako pierwsi wykonaliśmy płatność spojrzeniem, tworzymy drony, które analizują glebę i pomagają zwiększać plony, jesteśmy globalnym liderem w sektorze generatywnej sztucznej inteligencji audio. Te i inne innowacje, które powstają w Polsce i inspirują świat, znajdziecie pod linkiem: https://wediditinpoland.eu/
#FundacjaPZU # WeDidItInPoland"